Байланысқа арналған телефондар:
» » ШЫМКЕНТТЕ АЛҒАШ РЕТ РЕСАЙКЛИНГ ТӘСІЛМЕН ЖОЛ ЖАБЫНЫ ТӨСЕЛДІ

ШЫМКЕНТТЕ АЛҒАШ РЕТ РЕСАЙКЛИНГ ТӘСІЛМЕН ЖОЛ ЖАБЫНЫ ТӨСЕЛДІ

07 декабрь 2023, Четверг
1 576
0
Шымкент қаласында топырақ жолдар мәселесін шешу бойынша нақты жұмыстар басталды. Бұл туралы бүгін Орталық коммуникациялар қызметінің алаңында өткен баспасөз мәжілісінде Шымкент қаласының әкімі Ғабит Сыздықбеков арнайы атап өтті.
 – Жыл соңына дейін қалада жақсы жолдардың үлесі 71 пайызға жетеді. Дегенмен бұл салада өзекті мәселе бар. Мәселен, шет аумақтарда 1 мыңнан аса шақырым жол асфальтталмаған. Биылдан бастап топырақ жолға заманауи технологияларды қолданып, ресайклинг тәсілімен жол жабыны төселуде. Бұл тәсіл оң нәтижесін беріп отыр. Өзекті мәселені ескеріп, келесі жылы жолдарды күтіп ұстауға бөлінген қаржы көлемін едәуір ұлғайттық. Осының есебінен ұзақ жылдан бері келе жатқан топырақ жолдар мәселесі шешіледі, – деді қала басшысы.
 Сондай-ақ мегаполистегі көлік ағымын реттеп, кептелісті азайту мақсатында 150 қиылыстағы бағдаршам заманауи интеллектуалды жүйеге қосылады. 
 Брифинг барысында қала әкімі жолаушылар тасымалы бойынша сөз қозғады.
 – Қала халқына қолайлы болу үшін қоғамдық көлік жүйесін одан әрі дамытамыз. Бұл салаға тұрғындар тарапынан сын жиі айтылып жүр. Резонанстық оқиға да көп болуда. Салада түйткілді мәселе жеткілікті. Қазіргі таңда зерделеу жұмыстарын жүргізіп отырмыз, – деді Ғ. Сыздықбеков. 
 Қала басшысының айтуынша, мегаполисте жеке инвестор есебінен жаңа әуежай терминалының құрылысы аяқталу сатысында. Келесі жылы іске қосылып, жолаушыларды өткізу қабілеті он есеге артады. Жаңа терминалда жолаушыларға халықаралық стандартқа сай қызмет көрсететін озық үлгідегі құрал-жабдықтар орнатылады. Сол секілді теміржол вокзалының ғимараты, перрон, аумағындағы автотұрақ қайта құрудан өтіп, жолаушыларға ыңғайлы жағдай жасалады. 
Бұл жол құрылысы тарихында бірінші рет тротуарға қайта өңдеу әдісі сәтті қолданылды, бұл тұрақты және инновациялық инфрақұрылымды дамытуға елеулі қадам болып табылады. Бұл маңызды сәт құрылыс пен материалдарды басқару тілдеріндегі революциямен байланысты.
Пионерлік қайта өңдеу процесінде ескі асфальт жабыны мұқият қайта өңделіп, жаңа жол құрылымының негізі ретінде пайдаланылды. Бұл жаңа құрылыс материалдарына деген қажеттілікті айтарлықтай азайтты, бұл өз кезегінде ресурстарды үнемдеуге және қоршаған ортаға әсерді азайтуға мүмкіндік берді.
Жаңа әдіс экологиялық тиімділікті көрсетіп қана қоймай, сонымен қатар жол төсемінің жоғары Өнімділігі мен беріктігін қамтамасыз етті. Бұл жол құрылысына қайта өңдеуді кең көлемде енгізуге жол ашты, инновациялардың маңыздылығын және инфрақұрылымды құру мен қолдауға тұрақты көзқарасты көрсетеді. Қайта өңдеу әдісін қолданатын жолдың алғашқы сәтті төселуі заманауи құрылыс әдістерін дамытудағы және қала құрылысына тұрақтылық қағидаттарын енгізудегі маңызды кезең болды.

Ақпарат көзі: Шымкент қаласы әкімінің баспасөз қызметі
Тілші: Азамат Алимбетов
Обсудить
Добавить комментарий
Комментарии (0)
Прокомментировать