ҚАЛА ӘКІМІ КЕРІ БАЙЛАНЫС АРҚЫЛЫ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШҰҒЫЛ ШЕШУДІ ТАПСЫРДЫ
Қала әкімі Ғабит Сыздықбеков 109 бірыңғай байланыс орталығының жұмысымен танысты. Коммуналдық кәсіпорындардың барлық байланыс тетіктерін біріктіретін мекеме 24/7 тәртібінде жұмыс істейді. Тұрғындардың өтініштері белгіленген мерзімде мемлекеттік органдарға, коммуналдық мекемелерге жіберіледі.
Өтініштер «109», «87777109109» WhatsApp нөмірлері және Instagram «@ishymkent109», Facebook «Ikomek 109 Shymkent» және «iKolік» мобильді қосымшасы арқылы қабылданады.
Орталыққа жыл басынан бері 203 916 арыз-шағым түскен. Оның 98,5%-ы орындалып, өз шешімін тапты. Қалған өтініштер жауапты мекемелердің қарауында. Мұнда күніне мыңнан аса арыз-шағым түседі.
Сондай-ақ, қала әкімі қала тұрғындарынан түскен арыз-шағымдардың мазмұнын талдау және олардың себептерін анықтау жұмыстарына ерекше көңіл бөлуді тапсырды. Мұның мақсаты - қала қызметтерінің жұмысын жақсарту және тұрғындардың өмір сүру сапасын арттыру болып табылады. Осы арқылы қала басшылығы қаланың әр түрлі аудандарындағы мәселелерді тереңірек түсініп, оларға тиімді шешімдер қабылдауға мүмкіндік алады.
Екіншіден, қала әкімі орталықтың технологиялық жабдықталуын жақсарту және қызметкерлердің кәсіби дайындығын арттыру бағытында да бірқатар тапсырмалар берді. Бұл әрекеттер өтініштерді өңдеу жылдамдығын арттырып, тұрғындарға қызмет көрсету деңгейін жоғарылатуға бағытталған. Бұдан басқа, әкім орталықтың қызметкерлеріне қызмет көрсету мәдениетін жақсарту және тұрғындармен қарым-қатынаста сабырлылық пен әдептілікті сақтау маңызды екенін ескертті.
Ақпарат көзі: Шымкент қаласы әкімінің баспасөз қызметі
Тілші: Шер-Али Шеримбетов
Өтініштер «109», «87777109109» WhatsApp нөмірлері және Instagram «@ishymkent109», Facebook «Ikomek 109 Shymkent» және «iKolік» мобильді қосымшасы арқылы қабылданады.
Орталыққа жыл басынан бері 203 916 арыз-шағым түскен. Оның 98,5%-ы орындалып, өз шешімін тапты. Қалған өтініштер жауапты мекемелердің қарауында. Мұнда күніне мыңнан аса арыз-шағым түседі.
Сондай-ақ, қала әкімі қала тұрғындарынан түскен арыз-шағымдардың мазмұнын талдау және олардың себептерін анықтау жұмыстарына ерекше көңіл бөлуді тапсырды. Мұның мақсаты - қала қызметтерінің жұмысын жақсарту және тұрғындардың өмір сүру сапасын арттыру болып табылады. Осы арқылы қала басшылығы қаланың әр түрлі аудандарындағы мәселелерді тереңірек түсініп, оларға тиімді шешімдер қабылдауға мүмкіндік алады.
Екіншіден, қала әкімі орталықтың технологиялық жабдықталуын жақсарту және қызметкерлердің кәсіби дайындығын арттыру бағытында да бірқатар тапсырмалар берді. Бұл әрекеттер өтініштерді өңдеу жылдамдығын арттырып, тұрғындарға қызмет көрсету деңгейін жоғарылатуға бағытталған. Бұдан басқа, әкім орталықтың қызметкерлеріне қызмет көрсету мәдениетін жақсарту және тұрғындармен қарым-қатынаста сабырлылық пен әдептілікті сақтау маңызды екенін ескертті.
Ақпарат көзі: Шымкент қаласы әкімінің баспасөз қызметі
Тілші: Шер-Али Шеримбетов
Обсудить
Другие статьи:
ЖАҢА АВТОВОКЗАЛ ЖҰМЫСЫ
19 Қараша 2024, Сейсенбі
ЖЫЛУЭЛЕКТРОРТАЛЫҒЫ ҚҰРЫЛЫСЫ (ТЭЦ)
19 Қараша 2024, Сейсенбі
«АНАҒА ТАҒЗЫМ» ОРТАЛЫҒЫ
19 Қараша 2024, Сейсенбі
Похожие материалы:
Комментарии (0)