Шымкент. Қазақстандағы цифрландыру процесі жайлы
Цифрландыру – бұл қазіргі қоғамның басты трендтерінің бірі, және Қазақстанның экономикалық дамуына елеулі әсер етуі әбден мүмкін. Қазақстан президенті Қасым-Жомарт Тоқаевтың аударғанындай, цифрландыру ұлттық бәсекеге қабілеттілікті нығайтуда, сондай-ақ экономикадағы тиімділікті арттыруда маңызды рөл атқарады.
«Индустрия 4.0» мемлекеттік бағдарламасының аясында «Қазақмыс» корпорациясы цифрландыру қызметін құрды, бұл өз кезегінде өндіріс процесін дамытуға, тиімділікті арттыруға және инновацияларды енгізуге мүмкіндік береді. Корпорацияның цифрландыру қызметі 7 бөлімшеден, 5 құзырет орталығынан және 80 кәсіпорында IT-пайдаланушыларды қолдайтын бірыңғай байланыс орталығынан тұрады.
Цифрландыру қызметі аясында компанияның функцияларын бизнес-сценарийлер арқылы біріктіру, 300-ден астам карта-процестерді әзірлеу және оларды бір-бірімен интеграциялау жобалары жүзеге асырылуда. Бұл жұмыстың нәтижесінде компанияның басқару жүйесі масштабты әрі жүйелі түрде трансформацияланып, ақпараттық жүйелердің стандартқа сай болуына, бірыңғай ақпараттық кеңістіктің құрылуына, өнеркәсіптік автоматиканың заманауи технологиялармен қамтамасыз етілуіне, деректер инфрақұрылымының жаңартылуына және ақпараттық қауіпсіздік пен талдау жүйелерінің нығаюына мүмкіндік жасалады.
Сондай-ақ, жарғылардың тиімділігін арттыру және ақпараттық жүйелерді интеграциялау арқылы холдингқа өсу мен даму үшін жаңа мүмкіндіктер ашылады. Цифрландыру – бұл тек технологиялық өзгерістер емес, сонымен қатар жұмыстың жаңа әдістеріне, жаңа ойлауға және корпоративтік мәдениетті өзгертуге бағытталған маңызды процесс.
Цифрландырудың арқасында қазіргі бизнес ортада процесс пен қызмет көрсету тәсілдері түбегейлі өзгеруде. Автоматтандыру мен цифрлық технологияларды енгізу міндеттерді тиімді орындап, нәтижелерді нақты әрі уақытында бағалауға мүмкіндік береді. Бұл ашық және орталықтандырылған басқару жүйесін қалыптастырып, ұйымдар арасында ақпарат алмасуды жеңілдетеді.
Цифрлық технологиялардың көбеюі өнімділікті арттырып, сапа мен тиімділікті қамтамасыз етеді. Мысалы, деректерді жинау және талдау құралдары кәсіпорындарға шешім қабылдау процесін жеделдетуге көмектеседі. Осы арқылы тұтынушылардың пікірлері мен нарықтағы тенденцияларды ескере отырып, қызмет көрсету мен өнім сапасын арттыру мүмкіндігі туындайды.
Сандық трансформацияның әсері тек технологиямен шектелмей, бизнес-модельдердің, ұйымдық құрылымдардың және еңбек процестерінің өзгеруіне де алып келеді. Жаңа технологияларды енгізу арқылы ұйымдар инновациялық шешімдер қабылдап, нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарын нығайта алады.
Сондықтан, цифрландыру тек технологиялық өзгерістермен емес, сонымен қатар стратегиялық жоспарлау, басқару және қызмет көрсету тәсілдерін жақсартумен де байланысты. Бұл жүйелі әрі кешенді өзгерістер, бизнес әлемінде жаңа мүмкіндіктер мен туындаған қиындықтарды еңсеруге мүмкіндік береді.
Тілші: Журсынбай Аружан Сабырқызы
«Индустрия 4.0» мемлекеттік бағдарламасының аясында «Қазақмыс» корпорациясы цифрландыру қызметін құрды, бұл өз кезегінде өндіріс процесін дамытуға, тиімділікті арттыруға және инновацияларды енгізуге мүмкіндік береді. Корпорацияның цифрландыру қызметі 7 бөлімшеден, 5 құзырет орталығынан және 80 кәсіпорында IT-пайдаланушыларды қолдайтын бірыңғай байланыс орталығынан тұрады.
Цифрландыру қызметі аясында компанияның функцияларын бизнес-сценарийлер арқылы біріктіру, 300-ден астам карта-процестерді әзірлеу және оларды бір-бірімен интеграциялау жобалары жүзеге асырылуда. Бұл жұмыстың нәтижесінде компанияның басқару жүйесі масштабты әрі жүйелі түрде трансформацияланып, ақпараттық жүйелердің стандартқа сай болуына, бірыңғай ақпараттық кеңістіктің құрылуына, өнеркәсіптік автоматиканың заманауи технологиялармен қамтамасыз етілуіне, деректер инфрақұрылымының жаңартылуына және ақпараттық қауіпсіздік пен талдау жүйелерінің нығаюына мүмкіндік жасалады.
Сондай-ақ, жарғылардың тиімділігін арттыру және ақпараттық жүйелерді интеграциялау арқылы холдингқа өсу мен даму үшін жаңа мүмкіндіктер ашылады. Цифрландыру – бұл тек технологиялық өзгерістер емес, сонымен қатар жұмыстың жаңа әдістеріне, жаңа ойлауға және корпоративтік мәдениетті өзгертуге бағытталған маңызды процесс.
Цифрландырудың арқасында қазіргі бизнес ортада процесс пен қызмет көрсету тәсілдері түбегейлі өзгеруде. Автоматтандыру мен цифрлық технологияларды енгізу міндеттерді тиімді орындап, нәтижелерді нақты әрі уақытында бағалауға мүмкіндік береді. Бұл ашық және орталықтандырылған басқару жүйесін қалыптастырып, ұйымдар арасында ақпарат алмасуды жеңілдетеді.
Цифрлық технологиялардың көбеюі өнімділікті арттырып, сапа мен тиімділікті қамтамасыз етеді. Мысалы, деректерді жинау және талдау құралдары кәсіпорындарға шешім қабылдау процесін жеделдетуге көмектеседі. Осы арқылы тұтынушылардың пікірлері мен нарықтағы тенденцияларды ескере отырып, қызмет көрсету мен өнім сапасын арттыру мүмкіндігі туындайды.
Сандық трансформацияның әсері тек технологиямен шектелмей, бизнес-модельдердің, ұйымдық құрылымдардың және еңбек процестерінің өзгеруіне де алып келеді. Жаңа технологияларды енгізу арқылы ұйымдар инновациялық шешімдер қабылдап, нарықтағы бәсекелестік артықшылықтарын нығайта алады.
Сондықтан, цифрландыру тек технологиялық өзгерістермен емес, сонымен қатар стратегиялық жоспарлау, басқару және қызмет көрсету тәсілдерін жақсартумен де байланысты. Бұл жүйелі әрі кешенді өзгерістер, бизнес әлемінде жаңа мүмкіндіктер мен туындаған қиындықтарды еңсеруге мүмкіндік береді.
Тілші: Журсынбай Аружан Сабырқызы
Обсудить
Другие статьи:
ЖАҢА АВТОВОКЗАЛ ЖҰМЫСЫ
19 Қараша 2024, Сейсенбі
ЖЫЛУЭЛЕКТРОРТАЛЫҒЫ ҚҰРЫЛЫСЫ (ТЭЦ)
19 Қараша 2024, Сейсенбі
«АНАҒА ТАҒЗЫМ» ОРТАЛЫҒЫ
19 Қараша 2024, Сейсенбі
Похожие материалы:
05 Желтоқсан 2023, Сейсенбі
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНДА САПАЛЫ ИНТЕРНЕТ ЖЕЛІСІНЕ ҚОЛЖЕТІМДІЛІКТІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ТУРАЛЫ БАСПАСӨЗ ТУРЫ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛДЫ
Комментарии (0)